Известие

Collapse
No announcement yet.

Стабилизираща щанга на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Значи викаш, "джилязото" се износва а гумата която е с някакъв плат в основата си е здрава????
    Съжалявам за спама ама не се сдържах.
    Не знам за вас, колеги, може да ви е смешно от позицията на големи разбирачи, но Гено (sp_romeo1) за разлика от вас, е монтирал тампони на стаб щанга собственоръчно в личен сервиз. Защо се правите на интересни не мога да разбера? Това е нещо, което той споделя от ЛИЧЕН опит. Най-малкото кара 156, малко повече - сменял е тампоните на моята, още малко - всички алфисти от Пловдив ходим при него. Защо ли? Ами защото не се занимава само снизходително да реже другите и да пуска забавни емотиконки. А си върши работата съвестно. И е фен. Алфист. Вие кои бяхте?

    Съжалявам за спама ама не се сдържах.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #47
      да ви взема при мен да поработим 1 месец а? доста неща ще научите и видите
      EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
      Suzuki GSXF600 99г.
      Bravo 1.9 8V Multijet

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от DanewRomeo Покажи съобщение
        Не знам за вас, колеги, може да ви е смешно от позицията на големи разбирачи, но Гено (sp_romeo1) за разлика от вас, е монтирал тампони на стаб щанга собственоръчно в личен сервиз. Защо се правите на интересни не мога да разбера? Това е нещо, което той споделя от ЛИЧЕН опит. Най-малкото кара 156, малко повече - сменял е тампоните на моята, още малко - всички алфисти от Пловдив ходим при него. Защо ли? Ами защото не се занимава само снизходително да реже другите и да пуска забавни емотиконки. А си върши работата съвестно. И е фен. Алфист. Вие кои бяхте?

        Съжалявам за спама ама не се сдържах.
        Абе никой не ти говори кой какъв е, а се смеен на износената с 1,5мм стабилизираща щанга
        Ти да не мислиш, че дебелината на тръбата е повече от 1,2мм? А какво ли става при износване 1,5мм?
        sigpic

        Comment


        • #49
          Данев,зарежи бе
          EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
          Suzuki GSXF600 99г.
          Bravo 1.9 8V Multijet

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Абе никой не ти говори кой какъв е, а се смеен на износената с 1,5мм стабилизираща щанга
            Ти да не мислиш, че дебелината на тръбата е повече от 1,2мм? А какво ли става при износване 1,5мм?
            Чеки, чеки..Ква тръба, кви 5 лева? Не е ли плътно джулязо, м
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #51
              плътно е ама на някои може и да е тръба
              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
              Suzuki GSXF600 99г.
              Bravo 1.9 8V Multijet

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                Чеки, чеки..Ква тръба, кви 5 лева? Не е ли плътно джулязо, м
                Аз мисля, че не е.
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Щангата е плътна и наистина се износва с течение на времето и то от гумения тампон. Прост пример с жилязу дето се износва от гума когато пистовия ремък вземе да приплъзва заради не добро обтягане пистите на шайбите върху които приплъзва се износва пък уж били железни.
                  Ако още има неверници преди около 2 години имаше няколко такива случая на колеги които сменят тампони и не след дълго тампоните пак се разбиват точно заради износване на щангата и след смяната на щангата всичко си идва на мястото.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Щангата е плътна и наистина се износва с течение на времето и то от гумения тампон. Прост пример с жилязу дето се износва от гума когато пистовия ремък вземе да приплъзва заради не добро обтягане пистите на шайбите върху които приплъзва се износва пък уж били железни.
                    Ако още има неверници преди около 2 години имаше няколко такива случая на колеги които сменят тампони и не след дълго тампоните пак се разбиват точно заради износване на щангата и след смяната на щангата всичко си идва на мястото.
                    А какво пречи там където е износена да се навари и прешлайфа после до оригиналния диматър? И да си се поставят тампоните както трябва.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      ...
                      Ако още има неверници преди около 2 години имаше няколко такива случая на колеги които сменят тампони и не след дълго тампоните пак се разбиват точно заради износване на щангата и след смяната на щангата всичко си идва на мястото.
                      Колега Novachev неверници винаги ще има и ако не им обясним защо става това няма да повярват!
                      Тампоните на реактивната щанга мисля, че не са вулканизирани за щангата. Така се създава предпоставка за постепенно износване на краищата и навлизане на финни абразивни частици прах (SiO2) Тъй като гумата е мек материал те засядат в нея и постепенно износват метала така като би го износила шкурка. Колкото по-голямо е износването толкова повече навътре влиза праха. Получава се нещо като два пресечени конуса(><) които постепенно увеличават размерите си. Като се замисля може би износването отначало започва с най-обикновена ръжда (FeO) под гумата която сама по-себе си също е абразив.
                      Общо взето по тази причина, но при малко по други условия и участници в триещата двойка примерно бронза износва закалена стомана до към 60HRC!
                      Лично аз как съм си решил проблема с тия "заврени на терсене" място тампони:
                      1. Вкарах в мястото на триене графитна смазка за смазване на външни предавки.
                      2. Навих между външната метална скоба и гумата по-един винт ~6мм за да затегна гумата около щангата.
                      (това последното го видях в един английски форум но не помня дали беше alfa156.net или някой друг) Знам, че това последното просто е отлагане на ремонта, но съм решил с едно разглобяване на предницата да сменя всички тампони, носачи и т.н.
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        А какво пречи там където е износена да се навари и прешлайфа после до оригиналния диматър? И да си се поставят тампоните както трябва.
                        По принцип си мисля че нама да се получи тази щанга се усуква и вероятно има някакви термообработки материала и е по спрециален някаква пружинна стоамна ако тръгнеш да го наваряваш ще се получи промяна на струкрурата на материала и има вероятност след време да се счупи от нястото на наваряването. По добър вариант е втора употреба.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Колега Novachev неверници винаги ще има и ако не им обясним защо става това няма да повярват!
                          Тампоните на реактивната щанга мисля, че не са вулканизирани за щангата. Така се създава предпоставка за постепенно износване на краищата и навлизане на финни абразивни частици прах (SiO2) Тъй като гумата е мек материал те засядат в нея и постепенно износват метала така като би го износила шкурка. Колкото по-голямо е износването толкова повече навътре влиза праха. Получава се нещо като два пресечени конуса(><) които постепенно увеличават размерите си. Като се замисля може би износването отначало започва с най-обикновена ръжда (FeO) под гумата която сама по-себе си също е абразив.
                          Общо взето по тази причина, но при малко по други условия и участници в триещата двойка примерно бронза износва закалена стомана до към 60HRC!
                          Лично аз как съм си решил проблема с тия "заврени на терсене" място тампони:
                          1. Вкарах в мястото на триене графитна смазка за смазване на външни предавки.
                          2. Навих между външната метална скоба и гумата по-един винт ~6мм за да затегна гумата около щангата.
                          (това последното го видях в един английски форум но не помня дали беше alfa156.net или някой друг) Знам, че това последното просто е отлагане на ремонта, но съм решил с едно разглобяване на предницата да сменя всички тампони, носачи и т.н.
                          А бе тя че се износсва износва се, ама ЧАК С 1,5мм
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #58
                            Утре ако устане време ще отида до приятелчетета до сервиза и ако не са отишли за скраб ще ви снимам 2-3 щанги от различни автомобили и ще ви ги пусна да видите.Едната даже е толкова износена че не става за монтаж.До колегата който си мисли че е тръба не е,според мен ако е тръба при първия по рязък завой и щангата ще се увие като макарон.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                              Утре ако устане време ще отида до приятелчетета до сервиза и ако не са отишли за скраб ще ви снимам 2-3 щанги от различни автомобили и ще ви ги пусна да видите.Едната даже е толкова износена че не става за монтаж.До колегата който си мисли че е тръба не е,според мен ако е тръба при първия по рязък завой и щангата ще се увие като макарон.
                              Чакам снимки, интересно ми е да видя как изглежда износване от 1,5 мм
                              Няма да стане на макарон, спокойно
                              Сети се от физиката как се разпределя напрежението или силата върху един цилиндър
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                                Чакам снимки, интересно ми е да видя как изглежда износване от 1,5 мм
                                Няма да стане на макарон, спокойно
                                Сети се от физиката как се разпределя напрежението или силата върху един цилиндър
                                Абе бате,не случайно от Алфа дават за 156/147 смяна на цялата шанга,а не само на тампоните
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X